ADV Experience, firma specjalizująca się w produkcji reklamy przestrzennej wprowadza nowy rodzaj nośników typu indoor – multimedialne łuki z interaktywnymi ekranami ekspozycyjnymi. Produkt został przygotowany przede wszystkim z myślą o centrach handlowych i komunikacji z odwiedzającymi je konsumentami.
Galerie handlowe i wielkopowierzchniowe centra zakupowe chcące prowadzić szerokie działania marketingowe adresowane do odwiedzających je konsumentów, mogą dzięki firmie ADV Experience korzystać z nowego rodzaju nośników reklamy wewnętrznej.Multimedialne łuki wyposażone w trzy monitory ekspozycyjne oraz czytniki kodów 3D zostały przygotowane na potrzeby organizowania konkursów, loterii i innych form marketingowego aktywizowania klienta masowego. W skład produkcji wchodzą trzy niezależne standy z ekranami multimedialnymi oraz jeden łuk z umieszczonymi wewnątrz dwoma ekranami.
Urządzenia są proste w obsłudze. Kreacje reklamowe, a także wszelkie inne aranżacje przekazu wgrywane są do urządzenia za pośrednictwem internetu. Dzięki temu można nimi swobodnie zarządzać. Pozwala to na różnicowanie przekazu – w każdym miejscu, w każdej chwili – w zależności od pory dnia, dni tygodnia. Dodatkowo projekt przykuwa uwagę nowoczesnym designem, a wysoka jakość obrazu prezentowanego na monitorach gwarantuje skuteczność w zjednywaniu konsumentów w miejscu, w którym robią zakupy.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/nowy-produkt-adv-experience-dla-centrow-handlowych